close
雖然今日的心情被整路的悲歌影響,回到家後,開始搜尋自己喜歡的悲歌分享,
找著找著,想起以前愛聽的老歌,可是不是悲歌,是首情歌。
第一次聽到,大約是在國小國中的時候吧?姐姐們很喜歡席琳狄翁,
我就這麼愛上了這首歌,現在看來,其實小時候我就喜歡這種有節奏的歌了,
不管慢歌、快歌,這樣的節奏真是令人舒服。

我聽到濃濃的,女人心裡的企盼,
雖然說當時我還小,那樣的年紀是該為賦新詞強說愁一下的。
到了現在,可以理直氣壯點說了吧,
Please Don’t Let Me Drop.


And in your eyes I see ribbons of colour
I see us inside of each other
I feel my unconscious merge with yours
And I hear a voice say, "What's his is hers"

I'm falling into you
This dream could come true
And it feels so good falling into you

I was afraid to let you in here
Now I have learned love can't be made in fear
The walls begin to tumble down
And I can't even see the ground

I'm falling into you
This dream could come true
And it feels so good falling into you

Falling like a leaf, falling like a star
Finding a belief, falling where you are

Catch me, don't let me drop!
Love me, don't ever stop!

So close your eyes and let me kiss you
And while you sleep I will miss you

I'm falling into you
This dream could come true
And it feels so good falling into you

Falling like a leaf, falling like a star
Finding a belief, falling where you are

Falling into you
Falling into you
Falling into you

在你眼裡看見了絲緞的色彩 我們彼此擁有
無意識地纏綿在一起 我聽到了一個聲音"你們是互相擁有的"

就是戀上你 夢就這樣成真 戀上你是種美好的感覺

我曾害怕讓你進入我心房 現在我了解愛不能建築於恐懼之下
這恐懼的牆倒下 而我甚至看不見底

戀上你像落葉 像流星
找到信仰 找到你

抓住我 別讓我跌落
愛我 不要停止

所以 閉上你的眼 讓我親吻你
就算你只是睡了 我也會想你

戀上你 戀上你
arrow
arrow
    全站熱搜

    puff1007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()